1. Cum pot caută un anumit produs în magazin?
Pentru a caută un produs, vă rugăm sa folosiți modulul de căutare existent in partea de sus a site-ului. Introduceți informațiile căutate, iar dacă acestea se regăsesc pe site, vi se va afișa o listă a rezultatelor compatibile.
2. Sunt persoana juridică. Pot cumpăra?
Da, Sanoverde Total – Suplimente alimentare (sanoverde.ro) onorează comenzile persoanelor juridice. Pentru a primi factură fiscală cu datele firmei, vă rugăm să introduceți datele care vi se vor solicita la inregistrare sau in cadrul procesului de comandă.
3. Cum procedez dacă doresc ca livrarea să se facă la o altă adresă decât cea specificată in contul meu de client?
În această situație, în cadrul procesului de comandă, veți avea opțiunea să introduceți informațiile corespunzătoare adresei de livrare dorite.
4. Am uitat parola contului. Cum procedez?
În cazul în care nu vă amintiți parola contului dvs., vă rugăm să folosiți opțiunea recuperează parola uitată, disponibilă în pagina Acces cont.
5. Cum procedez dacă doresc să modific datele din contul meu?
Pentru a modifica datele din contul de client, vă rugăm să vă autentificați în cont și să accesați apoi opțiunea actualizare cont, disponibilă în secțiunea contul meu.
6. Trebuie să am cont pentru a putea cumpăra?
Pentru a face cumpărături pe acest site, este necesar să vă creeați un cont de utilizator. Acesta poate fi creat si după ce ați adăugat produsele dorite in coșul de cumpărături.
7. Pot modifica o comandă lansată?
În cazul în care doriți să modificați o comandă, vă rugăm să ne contactați folosind formularul de contact de pe site. Vă rugăm să precizați și ID-ul comenzii, pe care îl puteți regăsi în secțiunea istoric comenzi.
8. Pot afla informații despre comenzile anterioare?
Puteți consulta istoricul comenzilor efectuate pe site, accesând secțiunea istoric comenzi.
9. Doresc să achiziționez un produs care nu este pe stoc. Cum procedez?
Pentru mai multe informații despre disponibilitatea produsului, vă rugăm să ne contactați folosind formularul de contact de pe site.
10. Doresc să obțin informații suplimentare care nu se regăsesc pe site. Cum procedez?
În acest caz, vă rugăm să ne contactați folosind formularul de contact.
11. Cum cumpăr ?
Plasarea comenzii se realizează prin parcurgerea următorilor pași:
1. Selectați produsele dorite și le adăugați în Coșul de cumpărături, cu un click pe butonul „Adăugare în Coș”,
2. Dacă doriți să adăugați mai multe produse în coș, faceți click pe butonul „Continuă cumpărăturile”, dacă doriți să finalizați comanda faceți click pe butonul „Finalizează comanda”,
3. După selectarea produselor dorite, în cazul în care nu aveți un cont pe site și nu doriți să vă creați un cont pe site, selectați “Finalizare comandă ca Vizitator” introduceți adresa dvs de e-mail, pentru confirmarea primirii comenzii,
4. Introduceți datele de facturare,
5. Introduceți adresa de livrare,
6. Alegeți metoda de plată,
8. Bifați câmpul „de acord cu Termenii și condițiile de pe site”,
9. Aveți posibilitatea de a vă da acordul pentru primirea de newslettere,
10. Plasați comada prin click pe butonul „Finalizează comanda”
12. Transport și livrare
- Taxe de transport
Costul transportului este de 20 lei pentru comenzile până în 150 lei.
Pentru comenzile peste 150 lei, transportul este GRATUIT.
- Termen de livrare
Livrarea se va realiza în intervalul de 1-3 zile lucrătoare de la confirmarea comenzii, exceptând zilele de Sâmbată și Duminică, precum și sărbătorile legale.
În cazul în care un produs este indisponibil, unul dintre operatorii noștri te va contacta și îți va comunica termenul de livrare al produsului dorit.
Costurile transportului pot fi modificate fără o notificare prealabilă, dar vor fi în orice moment afișate pe site-ul nostru.
Pot apărea eventuale întârzieri ale curierului dacă pe traseu apar probleme sau dacă zona de livrare este pe o rută exterioară zonei de acoperire a curierului. Îți recomandăm să consulți statusul coletului pe site-ul firmei de curierat sau să ne contactezi pentru detalii suplimentare.
Dacă te putem ajuta și cu alte informații, te rugăm să ne contactezi.
13. Modalități de plată
Pe sanoverde.ro, îți punem la dispoziție două metode de plată pentru a putea satisface preferințele a cât mai mulți dintre voi. Fie că preferi să plătești la primirea coletului prin curier, fie online, procesul este unul simplu și sigur.
- Plata Ramburs – Contravaloarea produselor comandate poate fi achitată curierului la momentul livrării acestora la adresa specificată de dumneavoastră.
- Plata cu cardul – NETOPIA Payments – plata cu cardul se face după accesarea paginii de finalizare a comenzii și se va face într-o pagină nouă, securizată.