Retur
Ai comandat de la noi, iar produsul nu ți se potrivește? Poți returna produsul indiferent de problema pe care ai întâmpinat-o: fie produsul nu ți se potrivește, fie are un defect din fabricație. Urmează pașii de mai jos pentru a returna produsul și pentru a solicita restituirea banilor:
Cum returnezi un produs?
Pasul 1 – Pentru retur sau nemulțumiri scrie-ne pe adresa de mail office@sanoverde.ro.
Pasul 2 – Pregătirea și returnarea coletului
Înainte de a trimite produsul verifică ca acesta să fie sigilat exact cum l-ai primit.
Pasul 3 – Expedierea coletului
Te rugăm să expediezi produsul printr-o firmă de curierat, la alegere. Nu se acceptă produsele returnate prin Poșta Română, care necesită să fie ridicate de la sediul Poștei Române.
Produsul se va returna în cutia în care acesta a ajuns la tine sau o alta cutie de carton, alături de o copie a facturii. Notează pe colet adresa noastră: S.C Sanoverde Total Srl – Str.Principală , nr.2 ,loc. Răzbuneni , jud. Cluj, cod poștal 407094, România. – telefon 0747 095 032
Anularea comenzii
Poți solicita anularea comenzii dacă aceasta nu a fost predată deja firmei de curierat. Te rugăm să ne contactezi pe e-mail sau telefonic pentru a verifica statusul comenzii tale.
Termen de retur și condiții de returnare
În masura în care, ulterior livrării produsului, nu mai dorești produsul, se poate proceda la returul acestuia, sub condiția ca returul să se realizeze într-un interval de maxim 14 zile de la momentul achizitionării.
Conform OUG 34/2014, aveti dreptul de a va retrage din prezentul contract, fără a preciza motivele și fără a suporta penalițati în termen de 14 zile. Perioada de retragere expiră după 14 zile începând de la ziua la care intrați dvs sau o parte terță, alta decât transportatorul, indicată de dvs, în posesia fizică a produselor. Condițiile dreptului de retragere se aplică doar consumatorilor persoane fizice, definite in art. 2, pct.1 al OUG 34/2014. Pentru alte informații legate de returul produselor vă rugăm să ne contactați prin intermediul formularului de contact sau la adresa de e-mail office@sanoverde.ro.
Nu pot fi returnate produsele care prezintă urme de lovire, deteriorare, au fost desigilate și nu mai au ambalajul original intact, sunt puse prin orice mijloc într-o stare necorespunzătoare repunerii în vânzare.
Clientul este obligat să trimită ambalajul cu produsul și dovada care să ateste achiziționarea produsului (chitanță sau factură) cu același curier în termen de 14 zile calendaristice de la data cumpărării. Sumele vor fi restituite într-un interval de 10 zile lucrătoare, în contul indicat de client în cadrul formularului de retur. Rambursarea este posibilă numai în cazul în care toate cerințele prevăzute în acești termeni și condiții au fost îndeplinite.
Costuri de transport
Costul de transport pentru returnarea produsului este suportat de către cumpărător.